FAQ

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

 

Wij gebruiken KLARNA Checkout.

 

SPONSORSHIP / SAMENWERKING

 

Wij zoeken naar mensen die echt in ons concept en ICANIWILL geloven. Als je wilt dat we jou vinden, gebruik dan alsjeblieft onze hashtag #icaniwill en / of tag ons op Instagram (@icaniwill).

 

VERZENDEN JULLIE WERELDWIJD?

 

Meer informatie over onze levertijden vind je hieronder, of bekijk de lijst met onze resellers en kijk of er één in jouw land is!

Pakketten worden direct naar je brievenbus verstuurd dus zorg ervoor dat je naam duidelijk op je brievenbus staat.

 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN EN LEVERTIJDEN?

 

We willen je bestelling zo snel mogelijk versturen. Als je je bestelling vóór 13:00 plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verstuurd! Denk eraan dat de levertijd langer kan zijn tijdens drukke periodes en feestdagen.

In de kassa zie je exact welke prijzen en bezorgopties voor jouw bestelling gelden.

 

PRIJSSTELLING

 

De prijzen in onze webwinkel zijn inclusief BTW

Let erop dat er lokale importkosten kunnen bijkomen. Deze kosten zijn voor rekening van de klant.

Neem contact op met je lokale douanekantoor voor meer informatie.

 

KAN IK MEERDERE KORTINGEN TEGELIJK GEBRUIKEN?

 

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt kortingen wel combineren met een cadeaukaart.

 

WAAR ZIJN JULLIE GEVESTIGD?

 

ICANIWILL is gevestigd in Stockholm, Zweden

 

MIJN BESTELLING IS NIET AANGEKOMEN, WAT MOET IK NU DOEN?

 

Gebruik de knop Contact en gebruik je ordernummer als onderwerp en we zullen er zo snel mogelijk naar kijken (antwoord binnen 24 uur).

 

HOE RUIL OF RETOURNEER IK EEN PRODUCT?

 

Je kunt je bestelling binnen 365 dagen retourneren. Stuur in dat geval je pakket naar ons op het volgende adres: ICANIWILL AB, C/O Bonver Logistics, Gåshaga brygga 1, 18185 Lidingö, Zweden.

 

Wanneer je artikelen terugstuurt, zijn de verzendkosten voor de klant, maar wanneer je een maat wil ruilen, betalen wij de verzendkosten voor het versturen van een nieuwe maat. Let erop dat geretourneerde producten alleen volledig terugbetaald worden als ze in originele staat zijn, inclusief labels en verpakking etc. Voeg ook je orderbevestiging en informatie over ruilen / retourneren toe.

 

Ondergoed kan niet geretourneerd worden indien de labels en eventueel beschermplastic zijn verwijderd.

 

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

 

Als je snel bent en we je bestelling nog niet verzonden hebben, kunnen we je hierbij helpen. Gebruik alsjeblieft de knop Contact.

 

IK WIL TOEGANG KRIJGEN TOT DE LAATSTE NIEUWTJES

 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief door je e-mail in het vakje onderaan deze pagina in te vullen. Volg ons ook op Instagram en Facebook.

 

KRIJG IK EEN BEVESTIGING WANNEER IK HEB BESTELD?

 

Ja, wanneer je klaar bent met je aankoop krijg je een orderbevestiging op het e-mailadres dat je aangaf bij de bestelling. Indien je geen order- of verzendbevestiging hebt ontvangen, kijk dan bij je spambox of neem contact met ons op met behulp van de Contact-knop.

 

HEB JE NOG VRAGEN?

 

Gebruik de knop Contact onderaan de pagina om contact met ons op te nemen.

 

Dankjewel!